مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-09اقتصادي

1000 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های برق گیلان سرمایه گذاری شد


استاندار گیلان با بیان اینکه طی یک سال اخیر بیش از 1000 میلیارد تومان برای زیرساخت ها و تقویت مربوط به برق رسانی اعتبار گذاشته شد، گفت: حدود 1150 کیلومتر کابل خودنگه دار به منظور تاب آوری و جلوگیری از نوسانات برق در استان اجرا شده است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه طی یک سال اخیر بیش از 1000 میلیارد تومان برای زیرساخت ها و تقویت مربوط به برق رسانی اعتبار گذاشته شد، گفت: حدود 1150 کیلومتر کابل خودنگه دار به منظور تاب آوری و جلوگیری از نوسانات برق در استان اجرا شده است.

اسدالله عباسی امروز در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان پروژه آبرسانی سایت گوشلوندان در شهرستان فومن که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور همراه بود، اظهار کرد: در دهه فجر امسال 130 پنل مربوط به انرژی خورشیدی هر یک با هزینه حدود 30 میلیون تومان در اختیار عشایر کوچ نشین قرار دادیم.

وی با اشاره به پیشرفت ها، توسعه، عمران و آبادانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان افزود: کمتر از 10 درصد روستاهای استان برق دار بودند اما اکنون بیش از 99.

97 درصد روستاهای استان از این نعمت برخوردارند که درصد اندک باقیمانده هم مناطق دارای جمعیت کمتر از 10 خانوار و پراکندگی زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های برق گیلان سرمایه گذاری شد

1000 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های برق گیلان سرمایه گذاری شد